Zit je ergens mee? Chat er anoniem over!
Hoe het werkt
Via de chat kun je direct een vraag stellen aan een hulpverlener.
Als we online zijn, kun je direct met een medewerker chatten. Als we offline zijn, kun je via de chat een bericht en je e-mailadres achterlaten. Een medewerker reageert dan zo snel mogelijk op je bericht.

Je kunt als je dat wilt zelf kiezen aan wie je je vraag voorlegt. Via de knop medewerkers zie je met welke medewerkers je kunt chatten en wie er online zijn. Als je direct online contact wilt met je eigen hulpverlener, gebruik je de link die je van hem of haar hebt gekregen.

Vanzelfsprekend wordt alles wat je op de chat bespreekt vertrouwelijk behandeld en niet aan derden getoond. Als je dat wilt, kun je ons vertellen wie je bent, maar dat hoeft niet. Jouw ip-adres is wel altijd zichtbaar voor ons. We gebruiken die nooit om te achterhalen wie of waar jij bent.

Chats worden één week bewaard. Als een chat is afgesloten, of als je een week niet via de link met je hulpverlener hebt gechat, wordt het gesprek automatisch verwijderd. Als je het prettig vindt om het gesprek te bewaren, om het nog eens na te lezen, kun je dat aangeven tijdens je chat. Als je je e-mailadres doorgeeft, wordt het gesprek naar dat adres verzonden. Dit e-mailadres wordt na een week automatisch verwijderd. Je kunt het ook aangeven als je wilt dat jouw chat direct wordt verwijderd.

Wil je meer informatie over je privacy? Lees dan de pagina privacy.