Voor jongeren en ouders in de regio Rotterdam en Dordrecht
Hoe het werkt
Via de chat kun je direct een vraag stellen aan een hulpverlener.
Als we online zijn, kun je direct met een medewerker chatten. Als we offline zijn, kun je via de chat een bericht achterlaten. Een medewerker reageert dan zo snel mogelijk op je bericht.

Je kunt, als je dat wilt, ook zelf kiezen aan wie je je vraag voorlegt. Via de knop medewerkers zie je met welke medewerkers je kunt chatten en wie er online zijn. Als je direct online contact wilt met je eigen hulpverlener, gebruik je de directe link die je van hem/haar hebt gekregen.

Vanzelfsprekend wordt alles wat op de chat wordt besproken vertrouwelijk behandeld en niet aan derden getoond. Als je dat wilt, kun je ook anoniem met ons chatten.

De chats worden niet opgeslagen of bewaard. Als een chat is afgesloten, of als je een week niet via de link met je hulpverlener hebt gechat, dan wordt het gesprek automatisch verwijderd. Als je het prettig vindt om het gesprek te bewaren om het nog eens na te lezen, dan kun je dat aangeven tijdens je chat. Als je je email-adres doorgeeft, wordt het gesprek naar dat adres verzonden.

Wil je meer informatie over je privacy? Lees dan de pagina privacy.